Spoty reklamowe i kampania marketingowa

Kampania marketingowa to coś co zazwyczaj obejmuje więcej niż jedno medium i więcej niż jedną reklamę. Mogą to być podobne filmy, na przykład reklamujące kilka rodzajów sosów oddzielnie, jednak muszą się minimalnie różnić, żebyśmy chcieli je oglądać.

Spoty reklamowe mocno przyciągają uwagę

spoty reklamoweRóżne są także miejsca, gdzie umieszcza się reklamę. Najlepiej jest, by była ona widoczna zarówno w prasie lokalnej, w radiu, telewizji, jak w internecie. Każde medium ma swoją specyfikę, więc taka reklama będzie się nieco różnić. W reklamie gazetowej ważne jest dobranie odpowiedniego ujęcia i krótkiego hasła reklamowego. W reklamie radiowej liczy się też hasło i zapewnianie o wyższości produktu lub usługi nad innymi, bo nie możemy tego pokazać. Jeśli chodzi o video marketing to mamy tutaj pełną dowolność i mnóstwo możliwości. Możemy zarówno mówić, jak i pokazywać różne rzeczy. Spoty reklamowe też bardziej przyciągają naszą uwagę, niż taka statyczna reklama w gazecie czy na billboardzie. Dlatego też powinny być zawsze elementem naszej kampanii marketingowej, szczególnie jeśli ma mieć ona zasięg ogólnokrajowy. Wtedy na pewno dotrzemy do dużo większej ilości klientów, niż jeśli stosowalibyśmy inne rodzaje reklamy. Filmy reklamowe dają jednak największe możliwości i też najbardziej przemawiają do klientów.

Na pewno jednak jest to wybór najbardziej kosztowny, ponieważ musimy zatrudnić wiele osób do zrealizowania naszego pomysłu. Filmy promocyjne to spory wydatek w budżecie nawet dla firmy, która działa już od kilku alt na rynku.