Oznakowanie firmowej odzieży

W wielu branżach konieczne jest ubranie robocze. Nie zawsze ta konieczność związana jest z możliwością pobrudzenia się w pracy lub względami higieny wymaganej w wykonywanym zawodzie. Często jest to kwestia spójności marki danej firmy, najczęściej dotyczy to wszelkiego rodzaju firm, które mają bezpośredni kontakt z klientem.

Odzież robocza wcale nie musi być fartuchem

znakowanie odzieżyPamiętacie czasy, gdy ekspedientka w sklepie obsługiwała was w fartuchu? Dzisiaj ten widok nie jest już często spotykany, głównie dlatego, że niezwykle popularnym sposobem na stworzenie odzieży roboczej, stało się znakowanie odzieży. Możliwość zamieszczenia logo na koszulce czy polarze, zdecydowanie rozwinęło możliwości wykorzystywania odzieży roboczej, zmieniając ją bardziej w odzież firmową. Dlaczego? Ponieważ dzięki znakowaniu odzieży, klienci, którzy mają kontakt z naszymi pracownikami, mogą postrzegać naszą firmę jako profesjonalną i dopełnioną pod każdym – również marketingowym – względem. Najpopularniejszą metodą jest oczywiście nadruk logo na elemencie ubioru. Może być on wykonany różnym sposobem, w zależności od wielkości potrzebnego nakładu, zupełnie inna metoda może okazać się dla nas korzystna finansowo przy zachowaniu wymaganej jakości. Inną metodą zamieszczenia naszego logotypu jest wyszycie go na materiale. Rzecz jasna ta opcja jest opcją wytrzymalszą od nadruku, ale jednocześnie droższą. Na pewno więc warto zastanowić się, czy zależy nam na trwałości materiału, czy raczej na oszczędnościach. Te na pewno przydadzą się, gdy zespół naszych pracowników ulega częstym zmianom.

To, jaką metodę wybierzemy do oznakowania odzieży naszych pracowników, w dużej mierze zależy od charakteru naszej firmy i tego, jakie są nasze potrzeby w tym względzie. Warto więc na pewno przemyśleć te wszystkie kwestie przed zleceniem zamówienia.